Kā SmartMedical sagatavot attālinātam ārstu darbam
Laikā, kad Covid-19 izplatības dēļ ierobežoti veselības aprūpes pakalpojumi valsts un privātajās ārstniecības iestādēs, SmartMedical nodrošina attālinātu konsultāciju iespējas un pacientu pierakstu portālā www.piearsta.lv. Vairāk lasiet: https://bit.ly/AttalinatasKonsultacijas.
Vebināra ierakstā (2020. gada 2. aprīlis) Leonīds Paturskis, SmartMedical produkta pārvaldnieks pastāsta, kā SmartMedical sagatavot attālinātam darbam: attālināto pakalpojumu iespējas un ieguvumi ārstiem; ārstu profili, darbu grafiki, sniegtie pakalpojumi, to izveide; priekšapmaksas saņemšana par pakalpojumu; apmaksas uzskaite; maksājumu apliecinājumi, citi dokumenti pacientam; jautājumi, atbildes.
Āttālinātas konsultācijas: iespējas un ieguvumi ārstam
Attālinātu konsultāciju gadījumā jūsu ārstniecības iestādei saglabājas visas pārējās SmartMedical iespējas, tajā skaitā (bet ne tikai) sasaiste ar e-Veselības un NVD sistēmām, datu apmaiņa ar laboratorijām, iespēja noformēt e-recepti, darba nespējas lapu, nosūtījumu, izrakstu, ārsta konsultācijas slēdzienu, arī izsniegt e-kvīti par attālināto konsultāciju un nosūtīt to pacientam uz e-pastu.
Pacientiem ir nodrošināta iespēja jebkurā diennakts laikā pieteikties vizītei tiešsaistē (www.piearsta.lv) ārsta kalendārā norādītajā periodā, veikt priekšapmaksu, apmaksāt pakalpojumu, izmantojot kredītkarti vai Swedbank viedkarti vai internetbanku. Pierakstā rezervētajā laikā ārsts piezvanīs pacientam uz norādīto telefona numuru un sniegs attālinātu konsultāciju.
Pakalpojuma konfigurēšanu un pieslēgšanu klientiem ārkārtas situācijas laikā nodrošināsim bez maksas.