Biežākie jautājumi

Kas jādara, lai sāktu SmartMedical izmantošanu?

Lai sāktu izmantot SmartMedical, jānoslēdz līgums un atbilstoši jānodrošina dati risinājuma pieslēgšanai. Pēc tam jūs saņemsiet pieeju sistēmai – tā kā SmartMedical ir tīmeklī balstīts pakalpojums, tā izmantošana iespējama no jebkuras ierīces, kurai pieejams interneta pieslēgums. Lai saņemtu piedāvājumu SmartMedical pieslēgšanai, lūdzam aizpildīt pieteikuma formu, kā arī aicinām iepazīties ar SmartMedical standarta piedāvājumiem.

Kā pieteikties SmartMedical prezentācijai?

Lai pieteiktos risinājuma prezentācijai, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu. Sazināties varat, arī zvanot 67615159 vai rakstot: info@smartmedical.lv.

Kādas ir tehniskās prasības, lai instalētu risinājumu?

Programmas instalācija datorā nav nepieciešama – risinājums ir pieejams no jebkura datora, arī mobilā ierīcē ar interneta pieslēgumu. Lietotājam piekļuvei tiks nodrošināta vietnes elektroniskā adrese, individuāli izveidots lietotāja vārds un droša parole.

Vai klientam nepieciešams savs servera risinājums datu uzglabāšanai?

Izvēloties kādu no standarta piedāvājumiem, pakalpojuma ikmēneša maksā ir iekļauta datu uzglabāšana. Tā tiek veikta, izmantojot datu centra servera risinājumu. Gadījumā, ja iestādē ir liels datu vai datu apstrādes apjoms, piemēram, liels lietotāju skaits,  vairākas filiāles un/vai tiek pievienoti liela izmēra faili – iesakām izvēlēties individuālu servera risinājumu. Šajā gadījumā nodrošinām nepieciešamo servera konfigurēšanu un SmartMedical programmatūras instalēšanu un sagatavošanu darbam.

Vai es varu sistēmu lietot vairākos datoros?

Jā. Pirmkārt, iestāde vai organizācija pati nosaka, cik daudz un kuri būs SmartMedical lietotāji ikdienā. Otrkārt, risinājumu var izmantot vairāki lietotāji vienlaikus un to var darīt no jebkura datora vai mobilās ierīces ar interneta pieslēgumu, lietotājvārdu un drošu paroli.

Kā notiek sistēmas lietošanas apmācība?

Apmācības notiek, izmantojot videoapmācību materiālus un/vai attālināti, pieslēdzoties jūsu datoram. Apmācību laiks saskaņojams iepriekš.

Kā tiek nodrošināts klientu atbalsts?

Klientu atbalsts ir pieejams telefoniski pa tālr. 27880015 darba dienās 08:00–17:00 un elektroniski – support@smartmedical.eu – visu diennakti.

Kur meklēt atbildes uz neskaidriem jautājumiem par programmas lietošanu?

Klientiem ir pieejams: (1) lietotāju atbalsta portāls: help.bb-tech.eu un (2) tehniskais atbalsts: tālr. 27880015, e-pasts: support@smartmedical.eu.

Kā zināt, kurš no piedāvājumiem man piemērotāks?

Ja neesat pārliecināti par savu izvēli, lūdzu, aizpildiet pieteikuma formu. Mūsu eksperti ar jums sazināsies, lai palīdzētu.

Mans jautājums nav atbildēts! Vēlos uzdot jautājumu!

Lūdzu, uzrakstiet savu jautājumu mums uz info@smartmedical.lv, norādot savu kontaktinformāciju, lai mēs varētu ar Jums sazināties un sniegt atbildi.